Prøver å finne sikringen, men er dårlig skrift på den boksen i motorrommet.. fant den ikke inne i bilen.. står electronics(b) og electronics(ig), som jeg ikke vet hva er.. ellers står det ikke windows elns..
Moderatorer: Moderatorer, Administratorer

Opius skrev:Regner med at du har snø for tiden? og da for å få vinduet igjen, kan du ikke ta av dørpanelet og skru vinduet opp? Veit i allefall det at på sunnyen var det den elektriske vindusheisen, altså bryteren på førersiden som slutta å funke, en svakhet på N14. Heldigvis hadde jeg vinduene oppe når den slutta

Opius skrev:tviler i grunn litt på at det er motoren, eller fungerer førersiden? funker sentrallåsen?

Opius skrev:merkelig, du har sjekka alle sikringene under dashen ? er jo bare å ta ut en etter en og se om de er gåene....

MaxXximA skrev:Hører du om det klikker i motoren, når du trykker på knappen??
Dersom det gjør det, og ruten fremdeles ikkje går opp eller ned, så tipper eg at løftewire'n har fliset seg, og kilt seg inni den wirestrømpen inni døren.
Dette skjedde hvertfall på førersiden på Maxima'en min, og eg handlet hele motor+skinne+wire-systemet nytt på ebay, for under tusenlappen.
Tror det var ca 6-7 bolter for å skru løs skinnen og motoren, pluss 4 skruer som holdt ruten fast til den andre skinnen.. Ganske enkel mekanikk, så sant du bytter hele greien. Men skru den ut og sjekk om det er det som har skjedd, før du bestiller ny

MaxXximA skrev:Ja, då ser eg for meg noe tannhjul-opplegg der motoren henger fast på den vannrette skinnen, og flytter seg opp og ned som du sier..

Opius skrev:Var det bryteren som var gåen?
Hovedbryteren på sunnyen gikk ad-undas, og da skulle nissan ha 2500 for ny. skaffa ny fra hugger for 500
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest